Uyuşturucu Ticareti Suçu ve Cezası

Mersin Uyuşturucu Ticareti Suçu ve Cezası
Uyuşturucu Ticareti Suçu ve Cezası

Uyuşturucu Davaları

Türk Ceza Kanununa göre Kullanmak için uyuşturucu satın almak ya da bulundurmak da suçtur. Uyuşturucu madde bulunduran kişinin kastı uyuşturucu maddeyi kullanmak değil de uyuşturucu maddenin ticaretini yağmak ise Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti suçu oluşacaktır. Böyle bir durumla karşılaşan kişiler, uyuşturucu suçlarında uzman olan Mersin Ağır Ceza Avukatına ihtiyaç duyarlar. Mersin’de uyuşturucu davalarına bakan avukatlar arasında Yıldız & Düzen Hukuk Bürosu olarak bize ulaşabilirsiniz.

Uyuşturucu Davalarında Avukat

Uyuşturucu ticaretinin kanunumuzdaki cezası çok ağırdır. Bu nedenle uyuşturucu ticareti suçu ile yargılanan kişi, uyuşturucu davalarına bakan, uyuşturucu davasında uzman, Mersin Ağır Ceza Avukatı ile temsil edilmelidir. Uyuşturucu ticareti nedeniyle tutuklanan şüphelilerin yakınları, uyuşturucu davalarına bakan avukatlar, uyuşturucu avukatı tavsiye, uyuşturucu avukatları telefon numarası gibi aramalarla ceza avukatı aramaktadırlar.

Uyuşturucu Ticaretinin Cezası Ne Kadardır?

Türk Ceza Kanunumuza göre Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti yapan kişi on yıldan az olmamak üzere hapis ve bin günden yirmibin güne kadar adlî para cezası ile cezalandırılır. Uyuşturucu veya uyarıcı maddelerin eroin, kokain, morfin, sentetik kannabinoid ve türevleri veya bazmorfin olması verilecek cezayı yarı oranında artıracaktır.

Uyuşturucu Kullanmanın Cezası Nedir?

Kullanmak için uyuşturucu veya uyarıcı madde satın almak, kabul etmek veya bulundurmak ya da uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanmak kanunlarımızda suç olarak düzenlenmiştir. Kullanmak için uyuşturucu veya uyarıcı madde satın alan, kabul eden veya bulunduran ya da uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanan kişi,  iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.

Uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti yapma suçundan yargılanan kişi, mutlaka uyuşturucu davalarında uzman ağır ceza avukatı ile temsil edilmelidir. Yargılandığı suçun cezasının fazla olması nedeni ile hak kaybı yaşamamak için uyuşturucu davalarına bakan avukatlar ile çalışmakta fayda vardır.

Mersin Yıldız & Düzen Hukuk Bürosu

Yıldız & Düzen Hukuk Bürosunun Ceza Hukuk Departmanı müvekkillerine, Mersin Ağır Ceza Avukatı, Mersin Ceza Avukatı, Uyuşturucu davalarına bakan avukatlar, uyuşturucu avukatı, uyuşturucu ticareti avukatı mersin, Mersin’de uyuşturucu davalarına bakan avukatlar, uyuşturucu suçu avukat Mersin konularında en iyi şekilde hizmet vermektedir.