Tek Celsede Boşanma

Anasayfa / Makale & Blog /Tek Celsede Boşanma

Mersin Tek Celsede Boşanma
Tek Celsede Boşanma

TEK CELSEDE NASIL BOŞANILIR?

Boşanmak isteyen kişilerin cevabını en çok merak ettiği sorulardan biri de “ tek celsede nasıl boşanabilirim “ sorusudur. Tek celsede boşanmak için anlaşmalı boşanma davası açmak gerekmektedir. Boşanma davası, anlaşmalı boşanma davası ve çekişmeli boşanma davası olarak ikiye ayrılır. Tek celsede boşanmak için anlaşmalı boşanma davası açmak gerekmektedir. Anlaşmalı boşanma davası nasıl açılır sorusunun cevabı için Mersin Boşanma Avukatı olarak Mersin Hukuk Büromuza danışabilirsiniz. Tek celsede boşanma davası, çekişmeli boşanma davasına göre daha kısa sürmektedir.

TEK CELSEDE BOŞANMAK İÇİN NE YAPMAK GEREKİR

Tek celsede boşanmak için anlaşmalı boşanma davası açmak gerekir. Anlaşmalı boşanma davası açabilmek için bazı şatları yerine getirmek gerekmektedir. Anlaşmalı boşanma davası için evliliğin en az 1 yıl sürmüş olması gerekmektedir. Ayrıca çocukların velayetinin kimde kalacağı kararlaştırılmalıdır. Boşanma davasında tazminat, boşanma davasında nafaka, boşanma davasında velayet, mal paylaşımı konularında anlaşmaya varılmış olması gerekmektedir. Tek celsede boşanmak için anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanmalıdır. Mersin Boşanma Avukatı, Mersin Aile Avukatı olarak hukuk büromuz anlaşmalı boşanma protokolü, boşanma dava dilekçesi, boşanma davası konusunda en iyi boşanma avukatı hizmeti vermektedir.

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVASI DURUŞMASINA KATILMAK GEREKİR Mİ?

Anlaşmalı boşanma davası açıldığında duruşmaya her iki tarafın katılması zorunludur. Tek celsede boşanmak için iki tarafın aynı duruşmada hazır olup anlaşmalı boşanma protokolünü kabul ettiğini beyan etmelidir. Anlaşmalı boşanma davasına katılmak zorunludur. Anlaşmalı boşanma davası duruşmasına gidilmezse anlaşmalı boşanma davası reddedilecektir. Tek celsede boşanmak için Mersin Boşanma Avukatı olarak hukuk büromuzdan profesyonel avukat, uzman boşanma avukatı hizmeti alabilirsiniz.

ANLAŞMALI BOŞANMA DAVASI NE KADAR SÜRER?

Anlaşmalı boşanma davasının ne kadar süreceği konusu oldukça merak edilen bir konudur. Ancak, boşanma davası ne kadar sürer sorusuna yanıt vermek zordur. Anlaşmalı boşanma davası ortalama 30 – 40 gün sürmektedir. Mahkemelerin iş yüküne göre bu süre 1 haftaya kadar düşmektedir. Anlaşmalı boşanma davasının kısa sürmesi için Mersin Boşanma Avukatından profesyonel yardım almakta fayda vardır.

MERSİN BOŞANMA AVUKATI

Yıldız & Düzen Hukuk Bürosu olarak müvekkillerimize Mersin Boşanma Avukatı, Mersin Aile Avukatı, Mersin Nafaka Avukatı, Nafaka Davası, Boşanma Dilekçesi, Anlaşmalı boşanma protokolü, Velayet Davası konularında en iyi şekilde avukatlık hizmeti vermekteyiz.